2016. június 15., szerda

2. évad, 3. rész

Mint már említettem, Benjaminnal elaludtunk a kanapén. Anya hangjára ébredtünk, aki szintén nem bírt időben kibújni az ágyból, azt hitte készülődünk mi magunktól is. Aha...nem. Szóval elkezdődött egy újabb őrült nap egy őrült rohanással. Benjamin és én csak úgy verekedtünk a fürdőért, a ruhadarabok repkedtek a szobámban, természetesen nem találtam a belépőkártyámat (10 perc hisztis kutatás árán bukkantam rá) és mikor az meglett eltűnt a mobilom, ami pont ilyenkor volt némára állítva. Anya kiabált velem, én kiabáltam anyával, Benjamin pedig...nos ő néha csak ordított egyet, de senki nem tudja miért.
Végül csapzottan érkeztem az iskolába. Az "érkezés" valahogy úgy nézett ki, hogy feltéptem az iskola ajtaját, átrohantam a folyosókon valamint felfutottam a lépcsőkön, mire végre az 53-as terem elé értem. Ott vettem két mély levegőt, igazítottam a hajamon és bekopogtam, ugyanis az óra akkor már javában folyt.
- Jó napot! Elnézést a késésért tanár úr! - mondtam majd a helyemre caflattam, leültem és a matekfüzetem után kezdtek kotorászni a táskámban.
- Jó napot, Miss Bieber! Örülök, hogy megérkezett. Beszédem van önnel az óra végén. Ó, és itt a tegnapi dolgozata. - tette le elém az ötös tesztemet.
- Rendben és köszönöm.

***

- Tudja, Gloria, Daniell nem áll túl jól matekból. Ma ő nem volt iskolában a meccse miatt, de a dolgozata ismét elégtelenre sikerült. Ön az egyetlen kitűnő az osztályban és nagy szükség lenne most a segítségére. Daniell már tudja hogy segítőtársad fog kapni. Kérem, ha tudja vállalni, az biztos sokat segítene.
- Nos... - teljesen elképedtem - Attól függ mikor ér rá Daniell.
- Ő bármikor. Mondjon egy időpontot és egy címet, akkor és oda fogom küldeni.
- Rendben, lássuk... - belenézek a mobilos naptáramba, mintha nagyon elfoglalt lennék, majd ma délután három órát javaslok és lediktálom az én címemet.
- Maga egy angyal! Rögtön átadom a jó hírt neki, és akkor délután három!
- Pontosan. - mosolygok, majd tanár úr szaporázott léptei közben mobilját nyomkodja, majd füléhez tartja a készüléket.
Én a lánymosdóba tartok, ahol gyorsan megmosom az arcomat, majd rájövök hogy nagyon hülye ötlet volt, mert a sminkem fele lekenődött. Aztán megrántom a vállam...hiszen Daniell nincs ma suliban.. nem mindegy?!
Szemeim törölgetése közben indulok bioszra, ahol ma boncolunk. Méghozzá azt hiszem valami tetemet...

***

- Szia Gloria! - szólít meg az osztály "nyomi sráca", aki a labortársam...
- Heló Walter... - mondom s kissé arrébb csúszok a székkel, ugyanis "kissé" belelógott az arca a személyes terembe.
- Képzeld! Ma döglött egereket boncolunk. - mikor ezt kimondja, a legutóbbi étkezésem tartalma hirtelen a torkomig csúszik.
- Tényleg? Hát ez fantasztikus...
- Ha gondolod, plusz ötösért belekukkanthatnánk a koponyájába hogy kielemezzük az agyát - néz rám boci szemekkel.
- Köszi, elég jól állok bioszból és nem vágyom arra hogy...döglött egér agyat elemezzek.
- Pedig első randinak nem lenne rossz... - kacsint. Brrr....
- Walter. Nem lesz első randink.
- Egyből a másodikra ugrunk? - indul be jobban
- Tanár nő! Lehet párt cserélni?
Erre a megszólalásomra az egész osztály felnevet, kivéve Walter, ő ugyanis vérmes szemekkel bámul rám.
- Gloria Bieber. Ezt még nagyon megbánod. - sziszegi nekem, majd végre felnyitjuk a mi kis halott rágcsálónkat.

***

A hazafele úton próbáltam nem rohanva haladni, bár félig így jött össze így elég furán néztem ki. Anya természetesen most kért meg hogy menjek be a boltba molycsapdáért, de csak a háromszög alakú jó, szóval ezt mindenképp említsem. Anya. Végre Daniellnek muszáj szerény hajlékunkba betennie a lábát. Miért...miért pont most kell neked molycsapda?! Egyáltalán az mire jó?! Természetesen ezeket a kérdéseket nem tettem fel neki, hanem jó kislány módjára egy fintor kíséretében elmentem azért a vacakért. 
Mikor végre átléptem otthonom küszöbét, ledobtam a konyhaasztalra a vásárolt holmit és rohantam fel készülődni. Anya akkor még nem értette mire ez a sietség, csak annyit sejtett hogy ma Pattie nagyit kell Benjaminért küldeni a suliba, mert nem valószínű hogy én hajlandó leszek még oda is elfáradni. 
Amilyen gyorsasággal csináltam rumlit reggel a szobámban, most akkora sebességgel tettem rendet is. Mit ne mondjak, fárasztó volt, szóval még a zuhany alá is bevetettem magam. És mekkora mázli! Felöltöztem, alap sminket raktam és csöngettek.
Daniell jött...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése