2014. július 30., szerda

6. rész

Itt ülök, egy csodálatos és tágas házban Pattievel, Jacksonnal és Jazzyvel. És persze Justinnal.
Pattiék nagyon kedvesen bemutatkoztak, Jazzy el is rabolt barbiezni. Tíz perc múlva pedig már Jackson rángatta meg a pólóm, nincs-e kedvem autózni. Ott is eltöltöttem tíz percet, majd kisétáltam a konyhába, és megkérdeztem segítsek-e tálalni.
Most pedig a konyhaasztalnál ülök így öten.
- És mondd csak Heily, milyen szakot tanulsz? - kérdezi Pattie.
- Nos, én grafika szakon vagyok.
- Ó, és onnan hová tovább?
- Még nem tudom, de mindenképp grafikus akarok lenni. Leginkább mesefigurákat szeretek rajzolni, így ezen a területen szívesen elhelyezkednék, ha tudok. Ha nem, az se baj, a lényeg, hogy rajzzal foglalkozhassak.
-Ez nagyon izgalmasan hangzik! - néz rám csodálkozva Pattie.
- Autót is tudsz rajzolni? - kérdi tőlem Jackson.
- Igen. Szeretnéd ha majd rajzolnék neked egy autót? Úgy, hogy ki tudd színezni?
- Igeen!
- Rendben - mosolygok rá.
- És nekem lerajzolod Micimackót? - néz rám Jazzy.
- Persze! - nevetek fel.
- És nekem egy szupermodellt? Ki is színezheted... - kérdi Justin.
- Te már tudsz nyomtatni, úgyhogy hajrá! - kacsintok rá, mire a többiek is, velem együtt felnevetnek, Justin pedig duzzogni kezd.
- Nem ér! - mondja.
- Na jó, tudod mit? - kérdem, mire felragyog a szeme. - Rajzolok neked egy lányt. Nem mondom meg, hogy fog kinézni. Egy lányt. Oké?
- Teljesen megfelel. - mondja büszkén.
Én pedig már magamban, a markomba röhögök. Mit fog majd szólni, ha meglát egy teljesen sovány, bibircsókos, egybenőtt szemöldökű, elálló fülű, nagy orrú lányt? Szerintem sikítani fog.

***

A vacsora végeztével segítek elmosogatni. Pattievel sokat beszélgetünk, és megkért, hogy rajzoljam le őt és Justint egy fényképről. Szívesen elfogadtam.
-Tényleg? - néz rám.
-Persze, de ha nem lesz tökéletes, ne haragudj...
- Jaj, dehogy, ne butáskodj! 
Justin jön be a konyhába.
-Mi újság lányok? - mosolyog.
-Elmosogattunk. Gyerekek alszanak? - kérdi Pattie.
-Igen, mondtam nekik esti mesét, és egy-kettőre szunya volt. 
-Szuper, köszönöm Justin. Megyek, én is elteszem magam holnapra. Szia Heily, örülök, hogy megismerhettük egymást.
- Szintén, jó éjt!
Justinnal maradtunk, ő pedig csak mosolyogva néz rám.
- Mi van?
- Hogy fog kinézni majd az én szupermodellem?
-Annál szebb csajt nem is láttál még. Gyönyörű lesz, bízz bennem.
-Oké... -neveti el magát. - Nincs kedved itt aludni? 
-Holnap suli, és Cam bácsinak megígérted, hogy hazaviszel.
-Te arról honnan is tudsz? - dönti oldalra a fejét.
-Öm..Én csak... Épp akkor arra jártam.
-Teljesen véletlenül? - néz rám hitetlenkedve.
-Igen. 
-Hazudsz, és azt nem szabad...Azért bünti jár!
-Mivel büntetnél Bieber? - húzom fel a fél szemöldököm, a gyomromban pedig pillangók ezrei röpködnek. - Én mindent kiállok.
-Ezt is? - kérdi, majd elém ugrik, és megcsikiz. Ezzel a gond: nem vagyok csikis.
Hiába minden próbálkozása, állok mint egy fadarab és próbálom a: mit csinálsz? képet vágni.
-Te nem vagy ember. - egyenesedik ki, mikor feladja a harcot.
-Ufó vagyok, csak elfelejtettem mondani. Bocsi.
Majd megbököm az oldalát, ő pedig sikít egyet mint egy kislány.

***

-Itt is vagyunk.- áll meg Jus kocsija a Cameron bácsi háza előtt.
-Mindent köszi
-Ugyan, semmiség. Arra gondoltam pénteken nálunk is aludhatnál. Persze, csak ha van kedved. 
-Péntekre én akartalak meghívni vacsorára.. - nézek rá kérlelőn. 
-Ó, oké. Köszi a meghívást. - mosolyog.
-Az anyukád és a kis tesóid nagyon rendesek. - mondom, nem is tudom miért.
-Kösz..
-Bejössz? - terelem a témát.
-Későre jár, majd legközelebb. 
-Oké..Akkor szia.
-Szia..
Kiszállok a kocsiból, becsukom magam után az ajtót, majd Justin beindítja a motort és integetek neki.
Belépve a házba, hiány érzetem lett. Szétnézek, sehol senki, így felballagok a szobámba. Átveszem a ruhám, és ágyba is bújok. A fejem tele gondolatokkal, aludni se bírok. 
Kapok egy SMS-t, méghozzá Justintól.
Ezt vehetem 2. randinak? Mert akkor a végét eléggé elszúrtam... Bye: Justin
Nekem az állam leesett. Beírtam a válaszként írt sorokat, és azon szurkoltam: csak annyi pénzem legyen, hogy ezt elküldje, és holnap feltöltöm a kártyám! Ééés...Sikeresen kézbesítette! Tehát a válaszom:
Azt hiszem veheted! :D Nem szúrtad el, pont jó volt ez így. Majd legközelebb! Ha ezt az üzit elküldi, akkor épp nagyon szerencsés vagyok, mert a tegnapi miatt lemerült a kártyám, tehát ha írsz valamit, nem tudok majd válaszolni..Holnap viszont feltöltöm! Bye: Heily
Már épp letettem a telefont, mikor megint kaptam egy üzenetet:
Leszel a barátnőm? Ha igen, ne írj semmit, ha nem akkor elég egy nem is! ;) Xx: Justin
Szemeim kipattantak az üzenetet olvasva, és legszívesebben sikítva ugráltam volna az ágyon. Csak hogy nem csak én lakok itt, így nyugton maradtam, és visszafojtva sikoltottam egyet a párnámba.
Nyugodt szívvel tettem vissza a telefont a kis éjjeliszekrényemre, nem véletlenül nem írtam semmit. Kijelenthetem: van barátom. 

2 megjegyzés: